Instalacja Win2000

Autor: MK <lololol_at_rotfl.com>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 13:36:22 MET

Właśnie chcę zainstalować Windows 2000 ale wiem jak :P. Mam teraz Windows XP
i chcę sformatować dysk i zainstalować Windows 2000. Gdy używam dyskietki
startowej i wchodzę tak: e:\i386\winnt.exe pojawia się że nie mam
zainstalowanego Smart coś tam (nie pamiętam całej nazwy. Gdy wezmę dalej
pojawia się informacja, że windows boot loader nie może być zainstalowany i
trzeba zakończyć instalację. Wiem, że kiedyś mi się udalo zainstalować tego
windowsa tylko teraz coś nie idzie. Czy ktoś by mógł mi podać instrukcję
krok po kroku albo jakiegoś linka.