Re: Mimo wszystko liczę na pomoc :-)

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 09:54:08 MET

> Przy próbie uruchomienia niektórych programów
> pod Windows NT Wkst 4.0 pojawiają się komunikaty:
>
> A Fatal Error has occured
> Click OK to Quit
>
> Microsoft Visual C++ Runtime Library
> Program ...(ścieżka)...
> abnormal program termination
>
> Ostatnio dzieje się tak przy próbie uruchomienia
> programów do nauki Worda2000/97 i Excela2000/97
> (z 2001 roku) firmy Logos.
>
> Co można z tym zrobić?
> Czy można w systemie odczytać wersję zaintalowanej
> biblioteki C++ i ściągnąć jej aktualizację?
> [...]

A może wystarczyłoby zainstalować jakiś program, który używa
i zawiera "w sobie" tę bibliotekę - tylko nie wiem jaki program
zainstalować (i skąd go wziąć).
Pamiętam, że kiedyś tak było z jakąś biblioteką Borlanda, której
potrzeba była sygnalizowana na jednym komputerze a na innym
nie była sygnalizowana w zależności od tego czy wcześniej był
zainstalowany jakiś inny program wyposażonyw tę bibliotekę.

Mimo wszystko liczę na pomoc i pozdrawiam
Ania.