problem z podłączeniem do serwera

Autor: Curly <lucas_at_budimex.de>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 01:24:39 MET

Postawiłem wczoraj Windows Serwer 2003. KOmputer ten ma m.in służyć jako
serwer plików.
W sieci znajduje się kilkanaście maszyn z Windows 2000 jak również dwie z
WinXp Pro.
Chcąc podłączyć tylko te dwie maszyny do serwera (sieć oparta na grupie
roboczej)
wyskakuje komunikat mówiący, że nie mam uprawnień do używania tego zasobu
sieciowego.
Nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Maszyny, które usiłuję podpiąć mają na
Win2003 skonfigurowanych użytkowników i to nie pomaga.
Próbowałem podpinać się z prawami admina i też nic. Nie można dostać się do
tego komputera.
Pomysły mi się wyczerpały oprócz jednego: napisania posta - może ktoś
przerabiał ten temat.
dzięki z góry,

Lukasz