problem z DHCP w XP Home+SP2

Autor: Marcin <mziel-NOSPAM_at_szczecin.home.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 10:13:59 MET

Instalowałem na nowym kompie nowy Windows XP HOME SP2. Niestety, pomimo
wpięcia do sieci gdzie dystrybucja numerów IP odbywa się po DHCP, ten nowy
jakoś nie umie pobrać sobie adresu. Inne kompy w sieci bez problemów
otrzymują swoje IP.
W nowym kompie parę minut trwa odnawianie adresu sieciowego po czym jest
info: połączenie ma ograniczona łączność lub brak łączności..... Adres IP
ustawia się na 0.0.0.0 i maska to samo.

Porównywałem ustawienia dla TCP/IP z innymi kompami. Są takie same. Czyżby
skopana edycja WinXP Home+SP2?

Może zainstalować XP-ka z jakiejś starszej płytki bez SP2 a potem
doinstalować go?

Pozdrawiam

Marcin