win xp + subiekt 5

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 08:07:28 MET

dzien dobry
1.mam win xp prof+sp2, zainstalowalem subiekta 5 i otwiera sie poprawnie w
okienku dosa a jak dam pełny ekran to wyskakuje blad systemu i wisi cały xp.
Co zrobic, bo w okienku to subiekt jest bardzo malutki, wiem ze sie da, bo u
mojego kumpla na xp prof, bez sp chodzi w pelnym ekranie, lub chociaz zeny
dalosie powiekszyc to okno.
2.Poprzedni user mial subiekta 4 i zarchiwizował dane do pliku subiekt.s01.
Nie wiem czy to poprawny format archiwum bo subiekt 5 wyswietla mi ze moze
odtworzyc dane tylko z pliku.iar.Co zrobic?