Re: BootIT NG [duże dyski a narzędzia dosowe]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 14:13:57 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dr57sd$hbg$2@inews.gazeta.pl...

> Reasumując - czy BootIT NG (v. 1.75a) jest pod tym względem
> dostatecznie rozwinięty?

BootItT NG Features:
Compatible with all Windows versions (9x/ME/NT/2K/XP/2003/Vista).
Compatible with x64 (AMD64/EM64T) and Windows 64bit OS (non-GPT).
IEEE1394/USB 2.0 high-speed support for imaging/partitioning
Support for large hard drives (2 TB) and partitions (1-2 TB)

Pytanie powinno brzmieć inaczej: czy Twój BIOS jest dostatecznie
rozwinięty.
U mnie w każdym razie dyski 160 GB i 200 GB były obsługiwane
bezproblemowo.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/