w2k serwer i dns+dhcp na gnu/linux

Autor: whitey <_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 14:02:48 MET

witam

sprawa jak w temacie, tzn. chce uruchomic win2000 srv ale nie uruchamiac
na nim dhcp i dns poniewaz mam juz te uslugi skonfigurowane poprawnie w
linuxie. tutaj pojawia sie pytanie czy musi byc uruchomiony serwer dns
dhcp koniecznie na windows czy moge to wylaczyc a serwer bedzie
korzystal z tych uslug z innego serwera. komputery maja przypisywane
adresy ip z dhcp zawsze takie same po numerze mac. tak samo jest z dns
tzn skrypty generja pliki stref wiec sa one na biezaco uaktualniane w
razie jakis zmian. jezeli sie da albo ktos ma taka konfiguracje to
poprosze o jakies wskazowki, na co uwazac, jakie rekory trzeba dopisac w
dns (dodalem na razie cname dla PDC i SRV ale nie wiem czy to
wsszystkoco potrzeba), moze jakies inne rzeczy. za wszelkie porady bede
wdzieczny poniewaz to moje pierwsza instalacja win2000 dotad nie mialem
do czynienia z tym systemem.
moze jakies linki, za wszystko z gory dziekuje.

--
whi