Re: [W2K] Jak odchudzić rejestr?

Autor: Wiesław Karpusiewicz <wm_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 11:58:24 MET

news:dr4kbs$sb8$3@polsl.pl...
> Wiesław Karpusiewicz napisał(a):
>
> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo wysyłasz nieprawidłowo
> zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

> Powiedz mi jeszcze po co :) Rejestr jest mapowany w pamięci
> mechanizmem page-on-demand, więc nieużywane strony nie
> zajmują pamięci. Poza tym miejsce po skasowanych kluczach
> jest prędzej czy później wykorzystywane ponownie, dzięki
> czemu rejestr po nabraniu odpowiedniego rozmiaru już dalej
> nie rośnie, a po "skurczeniu" praktycznie od razu zacznie
> [...]

No trochę źle to ująłem. Chodzi o likwidację "martwych" wpisów, które przy
starcie usiłują ładować albo skasowane już aplikacje (taką uciążliwoscią
jest np. jakiś śmieć instalatora windows). Mam też nadzieję, że przy tej
operacji pozbędę się z listy "dodaj -usuń programy" niepotrzebnych wipsów,
których nie mogę usunąć w normalny sposób (np. przy próbie odinstalowania
wywołuje komunikat o błedzie). Pozdrawiam.