2 x XP Prof, problemy z usttepnianiem

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 10:18:15 MET

Jak juz wposmnialem mam 2 xpki prof w sieci, i jak udostepniam cokolwiek
na stancjonalnym a na laptopie probuje sie na to dostac otrzymuje
komunikat "blad logowania: uzytkownikowi nie przyznano zadanego typu
logowania na tym komputerze", nie moge wejsc poprzez nazwe netbios ani
poprzez ip, oczywiscie moge pingowac komputer z laptopa, a w druga
strone z udostenieniem jest wszystko ok. Ustawienia prostego czy nie
prostego udosteopniania plikow nie maja znaczenia.
Pytanie: co moge zrobic by to dzialalo, czy sa to ustawienia gdzies w
zasadach komputera czy gdzie? nie chce mi sie przeinstalowywac systemu z
tego powodu, problem wystepuje od poczatku gdy dostalem swiezego laptopa
z zainstalowanym xp.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)