Problem z MB Asus i siecią Marvell Gigabit

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 08:21:01 MET

Witam,

Mam płytę Asus A7V-880. Ma ona wbudowany kontroler gigaethernet "Yukon-Marvell"
i teoretycznie wszystko działa prawidłowo... Do czasu :-/

W weekend zainstalowałem windowsy, aktywowałem po czym uruchomiłem wszystkie
update'y. W niedzielę odpalam windowsy - a tu kupa, "Kabel sieciowy
odłączony". Reset switcha, wymiana kabla - bez efektów. Restart i przejście
do linuxa - wszystko działa idealnie, żadnych opóźnień. Powrót do Windows -
znowu "kabel sieciowy odłączony" :(

Odinstalowałem driver do sieci, zainstalowałem ponownie - bez skutku, nadal
nie mam sieci.

Czy macie pomysł jak ruszyć ten problem? Sterowniki są najświeższe - ze
strony Asusa...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944