Skuteczne gaszenie zdalnych komputerow z WinXP

Autor: RafalZ <ra_v_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 14:54:05 MET

Witajcie.
Ustawilem na kilku komputerach "shutdown -s" w harmonogramie zadan.
Ale... Ale cos nie podzialalo, bo w piatek mialy sie wylaczyc, a chodza
dalej w tej chwili (np. pinguja). Niestety, chwilowo jest to Home i nie
mam remote deskotop, ale na Prof. to samo mi robią. Przypuszczam, że
wyskakuje jakieś mądre pytanie pt. "czy chcesz odłączyć użytkownika
ABCD" albo coś w tym stylu. Czy flaga /f rozwiąże ten problem?

Albo inaczej: czy zdalnie to mogę zrobić?
shutdown /f /s /m \\IP_komputera zwraca mi odmowę dostępu (i dobrze, bo
to musi być jakoś zabezpieczone), ale jak zrobić, żeby tej odmowy
dostępu (powiedzmy dla jednego IP z którego będę zarządzał) to działało.

Pozdrawiam
Rafał