sterownik protokołu

Autor: Filip Rembiałkowski <plk.zuber_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 19:06:44 MET

Witam,

mam problem programistyczny.
system Windows 2000.
jest do niego taki patch który dodaje protokół ipv6.

patch niby instaluje odpowiedni sterownik w systemie, ale nie przypisuje
protokołu do żadnej karty sieciowej
tzn. żeby uaktywnić ipv6, trzeba wyklikać:
(połączenie sieciowe) -> (właściwości) -> [Zainstaluj] -> [Protokół]

chciałbym, z poziomu programu ( na razie załóżmy że w jakimkolwiek
języku ) przeprowadzić tę operację.

oczywiście szukałem czegoś w windowsowym API ,ale znalazłem tylko metodę
Win32_SystemDriver.Create - ale tu chyba nie o to chodzi.

potrzebuję koniecznie to zrobić, a jestem w kropce. każda
pomoc/sugestia/linki będą na wagę złota :)
a może są jakieś dobre książki o programowaniu sterowników?

pozdrawiam Filip