nagrywanie DVD pod winNT

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 09:40:13 MET

Zmieniłem ostatnio nagrywarkę z CD-RW Teac na nagrywarkę DVD-RW pioner DVR-110D + nero OEM 6.6 i okazuje się, że nero nie chce się zainstalować (poprzedne nero 5.0 kupione z nagrywarką chodziło bez zarzutu). Wywala mi komunikat, że ta wersja jest pod win98/Me/2000/XP. Na płycie napisane jest, że Nero Express 6.6 for windows 95/98/Me/NT4.0/2000/XP a więc powinno chodzić.
Na razie zainstalowałem darmowy CDBurnerXP ale nie nagrywa poprawnie (wywala błędy I/O).
Instalacja InCD 4 też kończy się niepowodzeniem (niezgodność systemu).
Używam nagrywarki tylko do archiwizacji, możecie polecić jakiś program współpracujący z winNT server?
Czy komuś udało się zainstalować nero 6.6 na winNT server?