Re: Uprawnienia do harmonogramu zadan

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 03:29:33 MET

Użytkownik "Koniu" <kooniu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dqp4t1$5p0$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Chcialem sobie zrobic z komputera budzik, wiec ustawilem kolumny na
> full, a w harmonogramie zadan wprowadzilem polecenie:
>
> C:\....\winamp pobudka.m3u
>
> Wszystko jest ok, ale zadanie nei moze byc uruchomione, poniewaz jak mi
> pisze kochana winda nie mam do tego uprawnien.
>
> Co wiec takiego musze zrobic, zeby miec, skoro posiadam konto z
> uprawnieniami administratora???

We właściwościach danego zadania w Harmonogramie zadań, w polu "Uruchom
jako:" wpisz nazwę użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi, a później
kliknij przycisk "Ustaw hasło..." i podaj hasło użytkownika (takie samo jak
przy logowaniu jego do systemu).

Dodatkowo możesz jeszcze sprawdzić, czy konto to ma uprawnienia do odczytu
pliku pobudka.m3u.

--
Pozdrawiam
Pink