Re: tryb pio i dma

Autor: Artur Muszynski <arturm_at_union.wytnijto.com.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 01:01:33 MET

> OIDP do płyt z chipsetami VIA też są sterowniki. I DMA jako żywo na nich
> działa bez problemów.

Pamiętam jednak dobrze, że problemy z DMA w chipsetach VIA były jeszcze nie
tak dawno na porządku dziennym. Mój Epox też się wywalał regularnie, dopóki
nie zainstalowałem najnowszego Hyperiona. Pod Linuxem bywało jeszcze gorzej,
do tego stopnia, że społeczność pisała desperackie listy otwarte, żeby
łaskawie się tym zajęli.

artur