Re: Win XP + dysk SATA i brak stacji dyskietek

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 23:46:19 MET

Użytkownik "Alf" <maciejk@t.pl> napisał w wiadomości
news:dqmeqn$7sm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Być moze problem był juz poruszany, ale ma pytanie.
>
> Kupiłem notebooka FJ Amilo Pro 2045, nie ma on stacji dysków, ale
> ma HDD SATA.
>
> Pojawia się problem przy instalacji Windy XP HE - oczywiście nie ma
> sterowników do
> dysków SATA i trzeba je zainstalowac z zewnątrz, ale można tylko z
> dyskietki.
>
> Czy można to jakos ominąć? Moze przy pomocy System Buildera, ale
> jak?

Chyba już nie da się kupić notebooka bez systemu, zainstaluj więc ten
system który dostałeś na płytkach recovery.
Inny sposób to integracja instalki ze sterownikami przy pomocy nLite.
Tutaj leży dokładny opis:

Integration of the nVRaid drivers into Windows XP or Windows Server 2003
http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=51140&st=0&p=356029&#entry356029

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/