Re: Wolne otwieranie udostępnionego folderu w XP

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 23:12:49 MET

> Zorientuj się czy ten soft nie wymaga stosownych parametrów (files,
> buffers) w autoexec.nt i config.nt, jeśli takowe są na W98 to wpisz je
> do tego W2K.

Parametr files jest ustawiony na 255.
Problem, który opisuję występuje "piętro wyżej". Otwieram okno DOS-owe, w
nim np. Norton Commander (a jakże!), otwieram panel z udostępnionym folderem
i już na tym etapie wyświetlenie listy plików trwa długo. Za długo. Otwieram
windowsowego Total Commandera i sytuacja jest zbliżona. Na tym etapie sam
program księgowy (co jest oczywiste) jeszcze nie został uruchomiony. Zresztą
bez NC, zwykłe polecenie "dir" też wykonuje się wolno. Co śmieszne, to jeśli
działam i przeglądam zawartość bliźniaczych katalogów, ale z dysku lokalnego
komputera W2K, to wszystko działa błyskawicznie. Nie rozumiem tego...

--
PaLiwon