"Serwer aplikacji"

Autor: VVV <V_at_v.V>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 18:33:16 MET

Witam

Mam potrzebę udostępnić osobą łączącym się z internetu możliwość
popracowania na aplikacjach specjalistycznych windowsowych, żeby
mogły poćwiczyć ich obsługę, jednak nie dając im wersji instalacyjnej.
Jedyne co znam (słabo) i przychodzi mi do głowy, to utworzenie
użytkowników, którzy mogą uruchomić tą aplikację i żeby te osoby łączyły
się przez wirtualny pulpit. Jest realne to przy zapewnieniu
bezpieczeństwa serwera, drogiej aplikacji i żeby użytkownik nie był
zmuszony instalować windows xp? (Widziałem kiedyś taki aplet na stronie
internetowej, który pozwalał połączyć się, ale nie miałem do kogo się
połączyć więc nei wiem jaka jest tego funkcjonalność)

Pozdrawiam