drukarka po sieci kotra firewall

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 00:41:05 MET

Po zmianie firewalla na Kerio Personal Firewall 2.1.5 nie mogę ustawić
mu regułek by możliwe było drukowanie po sieci(drukarka HP LJ 4+, w
systemie widziana jako drukarka lokalna na porcie 192.168.1.5). Po
pojawieniu się monitu stworzyłem odpowiednią regułkę dla spoolsv.exe(TCP
i UDP w obie strony na dowolnych adresach i portach) ale to nie
wystarcza bo dane do wydruku dalej nie docierają do drukarki - widać, że
przy ich wysyłaniu firewall coś na chwilę blokuje(miga czerwona strzałka
w ikonce w trayu) lecz tak naprawdę nie wiadomo co bo w logach po tym
śladu nie ma a listy blokowanych połączeń nie znalazłem w tym firewallu.
Co jeszcze musi mieć dostęp do drukarki by drukowanie mogło się odbywać
poprawnie?

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066