Re: Problem z S/N - XP/OEM

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 21:58:11 MET

Lukasz Glebicki wrote:

> Ten ciąg liczbowy wpisz w regedit w szukaj. Kilka linijek poniżej będziesz
> miał klucz. Są też programy, które robią to automatyczne. Google
> zamknęli? :)

Uzyłem metody szacowania ;) pirackie klucze do wszystkich wersji
windowsów można znaleźć w parenaście minut, ale obawiałem się, że
znalezienie odpowiedzi, która tak blisko powiązana jest z powyższym
tematem, może nie być proste (szybkie) Użyłem alternatywy googla - grupy
dyskusyjnej ;) Czyżby ją zamykali ?

Swoją drogą bezpośrednie wyszukiwanie w rejestrze nie działa,
przynajmniej na wersji subskrybcyjnej, za to programik podesłany przez
inną osobę jest ok, do tego freeware.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/