Domena - SID - uwierzytelnianie...

Autor: Jakub <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 19:19:57 MET

Witam!

Jakiś czas temu pisałem na grupę w sprawie zamiennego podłączenia dwóch
laptopów do domeny zamiennie - na to samo konto użytkownika.
Obecnie, oba laptopy mają tego samego SID'a, stary laptop działa, jednak
nowy przy próbie zamiany członkowstwa z grupy roboczej na domenę i wpisaniu
loginu i hasła wyrzuca komunikat o braku uprawnień... Czy coś jeszcze muszę
zmienić oprócz sida i nazwy komputera żeby operacja się udała? Ew. jak
inaczej sprawić, aby również drugi komputer był wpięty do domeny?
Odrazu uprzedzam, że nie mam dostępu do kontrolera domeny, więc niczego od
jego strony modyfikować nie mogę :-(

--
Pozdrawiam,
Jakub