Re: Defragmentacja *nieczynnej* partycji systemowej XP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 11:06:22 MET

On Mon, 16 Jan 2006 10:54:12 +0100, Radosław Sokół wrote:

> Teoretycznie przeniesienie NTLDR nie powinno powodować
> problemów -- wg materiałów z SysInternals kod boot-sektora
> jest w stanie wyszukać klastry NTLDR o ile plik ten jest
> w głównym katalogu dysku. Czy jest coś, o czym nie wiem,
> np. zapisana gdzieś na sztywno informacja o położeniu lub
> fragmentacji NTLDR?

Powiem tak - teoria może wyglądać różowo - bootsektor może próbować
odnaleźć NTLDR ale po tkaiej defragmentacji żaden z testowanych Windows
(NT/2000/2003) nie uruchomił się. Dokładnych szczegółów nie znam -
doświadczenie pokazało jak wygląda ta teoria związana z bootsektorem :)

--
Pozdrawiam
Piotrek