Re: [Windows XP] Jak przenieść Application Data

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 19:50:36 MET

> Rafal M w dniu 2006-01-14 20:36 pisze:

> uzywasz ntbackup?
> moim zdaniem jest kiespki, polecam DriveImage XML + PE Builder,
> uruchamiasz zwyklego Windowsa z plyty CD wskazujesz obraz i w ciagu 1-2
> godzin masz system w pelni skonfigurowany....

wiesz, jakoś nie mam możliwości restartować serwerów na chodzie
z armią ludzi z nich korzystających więc robię to na bibliotękę
taśm softem Atempo a jak potrzebuję specyficznego użycia to ntbackup
jest 1) za darmo 2) jest wszędzie 3) działa
a za DriveImage nie uśmiecha mi się płacić skoro taki g4u robi to samo
za darmo :p więc jak już bym chciał takiego softu to i tak kupiłbym
Symantec Live State Recovery :) bo imho jest nie do pobicia.

--