Re: ustawienie klawiatury na angielskim xp.

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 03:55:35 MET

w <news:dq7jcr$b44$1@polsl.pl>
Radosław Sokół napisał(a):

> Nic nie musisz kopiować. Po prostu włącz w ustawieniach
> regionalnych obsługę języków Europy Środkowej i Wschodniej,
> a będziesz mógł dodać język polski i polski układ klawiatury.

musze kopiowac bo to jest jakis przyciety windows. a w ustawieniach
regionalnych moge dodac tylko pismo od prawej do lewej i azjatycki. A
jak ustawiam Language for non-Unicode programs na polish i klikam OK to
mi wyswietla info ze windows niemugl zmienic ustawien i prosze
skontaktowac sie z administratorem. oczywiscie jestem zalogowany na
aadministratora.
Pozdrawiam