problem z kreatorem połączeń sieciowych - ISDN

Autor: Curly <lucas_at_budimex.de>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 00:53:07 MET

Moi Drodzy!

jest taki problem - sam się z tym kiedyś zetknąłem, ale.... jak to w życiu
bywa, nie zrobiłem niezbędnych notatek na wypadek konieczności.
Moja siostra ma w kompie zainstalowany ISDN. Chodził, wzystko pięknie się
łączyło.
Od paru dni nie mogła się połączyć. Zacząłem sprawdzać. Okazało się, że przy
próbie utworzenia nowego połączenia, w oknie
Kreator Połączeń Sieciowych, w którym do wyboru jest 5 opcji:
1.połącz z siecią prywatną za pomocą połączenia tel
2. połącz z siecią Internet używając poł. tel.
3. Połącz z siecią pryw. za pośr. interetu
4. Zaakceptuj nadchodzące połączenia
5. połącz bezp. z innym kom

nie działają one w pełni, tzn. mam do wyboru opcje: 3 i 5. reszta jest
"wyszarzona", nieczynna.
Szukałem odp. w internecie. Odesłano mnie do Usług, a dokładnie do Routing
i dostęp zdalny. Serwis ten oferuje usługi routingu firmom w środowiskach
sieci lokalnych i rozległych. Serwis ten nie chce się jednak włączyć :(
Nie wiem, co mam uczynić, by mieć dostępne "wyszarzone" opcje.
Może ktoś z Was spotkał się z tym problemem.
pozdrawiam,
Lukasz