Re: Cos w stylu notepada

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 16:20:19 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Bartek Siebab*, która zaskrzeczała:

> czyt. przez Czecha

Właśnie nie byłem pewien - Czech czy Słowak.

> PSPad ma specjalnie przygotowanego exe'ka po instalacji
> jest w jago katalogu i nazwę ma nawet notepad.exe :)

Dokładnie tak samo ma ConTEXT. Wiele mu brakuje (choćby unikodu) ale
jest dużo fajniejszy niż kiedyś, ma np. dodane wreszcie łatwe i wygodne
zawijanie linii (nie psuje przy tym numeracji).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8