Re: [Win XP] Blokowanie przycisku tacki napędu CD/DVD

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 10:10:39 MET

Dnia 11.01.2006, o godzinie 20.21.18, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, JoteR
napisał(a):

> Ooops, płatne 20$, przesada.

No... Ale działa. :) Napęd kosztuje 60$...
Na razie przetestowałem CDEject (na dzień dobry pytania od instalatora -
Czy masz dzieci? ;) Normalnie kurna jakby specjalnie dla mnie! ). Fajny
program - dokładnie to o co mi chodzi. Niestety freeware nie mogłem
znaleźć...

> Zapuść w google szukanie np. lock + CD, coś na
> pewno znajdziesz, najlepiej z linii poleceń, coby można wsadzić do
> autostartu, stare dosowskie lock.exe i unlock.exe mogą pod XP nie zadziałać.
> Jeśli chcesz rozwiązanie hardcorowe, zerknij na:
> http://www.pcguardian.com/Disk_Drive_Locks/7980_Disk_Drive_Lock-CD-ROM_and_3
> _5_PC.html

To jest hardcore nie do przyjęcia. :) Zresztą od takich rozwiązań jest
pl.comp.pecet. ;)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*