Re: Szybkosc otwierania folderów zalezy od systemu FAT32 / NTFS ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 09:45:22 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dprd5l$pj9$1@inews.gazeta.pl
> Sprawa jest jeszcze dzwniejsza.
> Opisany efekt wystepuje tylko w niektorych folderach,
> a w innych nie, choc zasadniczo nie roznią sie za bardzo,
> tzn. oba mają w sobie - co ważne - wiele podfolderów,
> w których siedzi b. wiele plików. Nie jest wiec tak,
> ze efekt tez zalezy tylko od ilosci plikow w podfolderach
> po ktorych sie kursorem jeździ.
> Cholera no :-(
> O co chodzi?????

Nie wiem czy to pomoze, ale zawsze mozna przetestowac:
Uruchom edytor rejestru i dokonaj modyfikacji:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Update
Wartosc DWORD "UpdateMode" = zmien z 1 na 0
oraz
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\FileSystem
wartosc DWORD "NtfsDisable8dot3NameCreation" = zmien z 0 na 1

Restart komputera

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy