XP - nie mogę zainstalować nowych łat

Autor: ab <abed58_at_igo1.wroc.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 06:57:09 MET

Mam WinXPprof. WindowsUpdate nie daje sobie rady z
zainstalowaniem łaty KB912919. Teraz to samo jest dla kolejnej
łaty KB908519. Wszystkie wcześniejsze łaty instalowały się
dobrze. A teraz ściąga łaty, dochodzi do jakiegoś etapu
instalacji i wywala informację, że nie została zainstalowana. No
i po zerwaniu się instalacji upierdliwie wyskakuje przy zegarku
ikona, że mam nowe łąty. I tak w kółko.
Próbowałem instalować przez automat WindowsUpdate, przez stronę
www, usuwałem ślady niedokończonych instalacji i rozpoczynałem
od nowa. Wszystko na nic.
Czy można coś z tym zrobić? Chciałbym uratować te łaty. Mam
jednak dziwne przeświadczenie, że coś się z systemem porąbało i
teraz to już problem będzie dotyczył kolejnych łat. Będę
wdzięczny za wszelką pomoc.