Re: znikająca klawiatura i mysz

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 23:59:28 MET

> "włóczykij78" news:dq2f81$7ho$2@news.dialog.net.pl

Ja mam bezprzewodową/radiową klawiaturę i mysz Logitecha (nawet ją narysowałem)
i gdy jestem w DOSie -- co jakiś czas na jakiś czas :) klawiatura przestaje być
odbierana przez resztę komputera. I może nie tyle w DOSie, co przed wejściem do
Wxx -- na przykład zabawy z BIOSem trzeba umiejętnie prowadzić, żeby nie czekać
na nową okazję, i aby zachować to, co się poustawiało. :) I może nie tyle przed
wejście do Wxx, bo pod Linuksem też kłopotów nie notowałem. :) Od dawna już nie
korzystam z żadnego Linuksa, lecz mam za sobą kilkanaście jego ,,odmian'' i nie
zanotowałem nigdy żadnych tego rodzaju kłopotu.

Może u Ciebie jest coś podobnego? To znaczy masz bezprzewodową klawiaturę i nie
ma czegoś, co ją ,,pobudza'', :) a nie ma, bo brak czegoś z softu -- czegoś, co
zostało nieopatrznie usunięte. :)

A oto i ta klawiatura: blve3m$1b$1@flis.man.torun.pl
                       blvnom$r1k$1@shapieron.stars.eu.org
                       blulrq$qgl$1@shapieron.stars.eu.org