problem z OE

Autor: lts <lts.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 22:01:06 MET

Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Takie ustawianie zależy od programów z których korzystasz. Jaki konkretnie
> masz problem z OE?

Następnie OE startuje i objawy po jego uruchomieniu są nastepujace:

Można odbierać wiadomości.

Żadnej wiadomości nie mozna otworzyć.
Nie mozna napisać nowej wiadomości.
Otrzymanej wiadomości nie mozna przesłać dalej.
Nie mozna odpowiedzieć nadawcy.
Za każdym z w/w przypadków pojawia sie komunikat:

"Wystąpił błąd podczas otwierania tej wiadomości.

Wystąpił błąd."

Po próbie otwarcia ksiażki adresowej komunikat:
"Nie mozna otworzyc ksiażki adresowej. Książka adresowa może nie byz poprawnie

zainstalowana."

Odpaliłem również Shareazę i tu komunikat jest nastepujący:
"A Required Directory is Non-writeable
A disk or directory Shareaza needs cannot be wrriten to.
(...) you may not have write permission to a selected directory. Please check

directories, or change the temporary files location."

Nawiasem mówiąc Word otwiera, zamyka, zapisuje swoje dokumenty również w
folderze w

którym są przechowywane P2P pliki ściągnięte i wysyłane przez Shareaze z konta
Admina.

Pozdrawiam
lts