Dziękuję za pomoc

Autor: lts <lts.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 15:49:41 MET

> Do tych dwóch można jeszcze dodać niesiedzenie na koncie administracyjnym.

Po pierwsze: bardzo dziękuje za pomoc. Zamiana autoexeca i configa pomogła.

Co do rad powyżej zacytowanych to:
mam aVasta i Sygate Personal Firewall, czasem przeczesuję komputer AdAware i
SpyBotem. Mimo tego niedawno podczas pełnego skanu komputera został wykryty
wirus ....Slammer.

Niestety siedze na koncie administratora. Próbowałem na koncie użytkownika z
mniejszymi prawami ale były problemy np. z Outlookiem Expresem - nie działał.
Będę bardzo zobowiązany za link do porad jak ustawić pracę na koncie
użytkownika aby wszystko działało.

Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
lts