sposob logowania

Autor: MICHALOY <michaloy_at_interia.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 12:32:07 MET

Czy zna ktos sposob na zmiane sposobu logowania.

chodzi o to:
w win xp logujac sie na konto mamy ozdobny obrazek klukamy i podajemy haslo.
a ja bym chcial z tego sposobu logowania przeskoczyc na sposob taki jak to
wyglada gdy logujemy sie do domeny. czyli wpisujemy uzytkownika i haslo.
chiodzi mi o to ze jak sie nie zna chasla zwyklego uzytkownika to potrzeba
zalogowac sie na adm inistratora tego win xp.

jest jakis na to myk z klawiatury.
zna ktos to moze?

--
==