Zniknely wszystkie napedy optyczne.

Autor: Turbos10 wieczniezywy <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 02:19:29 MET

System windows nie widzi mi na pędów optycznych nawet wirtalnych (po
prostu nawet nie pokazuje mi ich liter w explorerze i innych
programach). W menadzeze sprzętu widać napędy wirtualne jako
działające, a realne napędy są jako sprawiające problemy(kod19 brak
informacji w rejestrze). Co to może być? Czy ktoś zainstalował mi
program ukrywający napędy?(podobno by odpalić nowsze gry trzeba coś
takiego mieć). System windows xp.
I czy mogę w windows xp uruchomic system na czysto z pominięciem
wszystkich zmian wprowadzonych przez badziewia ?