Re: Problem z zaistalowaniem Win XP

Autor: - <velvet.darkness_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 00:35:26 MET

> Próbuje na tym czymś zainstalować Win XP Pro SP1.
> Instalator zatrzymuje się w momencie, gdy na dole ekranu widnieje:
> "Trwa ładowanie System plików Win NT (NTFS)"
> Ekran robi się czarny i miga kursor w lewym górnym rogu - kaplica,
> czekałem
> z 5 minut i nic, wszystko martwe.
> Co to może być ???
> Czy z kartą graficzną, która chodzi na PCI da sie zainstalować ten system

za pewne tak, u mnie byl problem z uruchomieniem instalatora Windy XP bez SP
z karta NVidia GeForce 2 MX 400 64MB na komputerze Compaq Deskpro EN (z
PII450MHz)
pomogło:
- na czas instalacji wsadzenie karty jaka była w oryginalnej konfiguracji:
ATI Rage 3D 4MB AGP,
- później kupilem Winde XP z SP2 instalowala sie bez problemu.

kiedyś było na grupie, tzn. były problemy z kartami graficznymi i
instalatorem XP bez SP2