Re: Problem z plyta DVD (filesystem UDF)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 23:41:41 MET

Użytkownik "Fuzzy" <fuzzy_@poczta.onet.pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:1aq1rfoqj3b2a.dlg@FUZZYLAND.local...

> Nie rozumiem, co znaczy "we wlasnym systemie"... W Nero jest do
> wyboru ISO oraz UDF, wiec wybralem UDF bo musialem nagrac plik
> 3GB, a w ISO jest ograniczenie.

Chodziło mi o to, że z reguły wraz z Nero instalowane są odpowiednie
sterowniki w systemie, tak więc raczej ciężko stworzyć płytkę która się
nie będzie czytała po nagraniu z _domyślnymi_ ustawieniami w Nero i to
na dodatek na tej samej nagrywarce. Aha, pamiętaj o sfinalizowaniu
płytki, niezamknięte sesje czasami nie są czytane przez zwykłe napędy
DVD.

Co do UDF to jest on w kilku wersjach i wcale nie jest powiedziane, że
ten XP wszystkie obsługuje. Standardowo czytane są wersje aż do 2.01.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/