Re: Czy można jednocześnie nagrywać kilka CD

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 23:22:58 MET

> Ja chciałbym nagrywać na żywo i nieskompresowane audio tak
> aby można to było oddtworzyć na każdym sprzęcie z CD.

Nie znam się na nagrywaniu, ale czy jest możliwe, aby wykorzystać w tym celu
format UDF? AFAIR taki CD jest traktowany jak duża dyskietka i można by
wskazać aplikacji nagrywającej dźwięk, aby nagrane audio trafiło od razu
tam. Tylko jak to zmultyplikować? A może jakaś aplikacja potrafi nagrywać
dźwięk i składować go w kilku plikach? Np. rozbić go na kanały (każdy będzie
identyczny, bo źródłem jest mikrofon mono) i każdy kanał nagrywać w osobnym
pliku? Tak sobie teoretyzuję...

JoteR