Re: Czy można jednocześnie nagrywać kilka CD

Autor: WoDzU <wodzub16_at_wywalto.epf.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:14:30 MET

Dnia Sun, 8 Jan 2006 22:50:36 +0100, Marek P napisał(a):

> Tak własnie jest... chcę nagrywać swoje i kolegów wykłady oczywiście za ich
> zgodą.
> Kasa nie jest aż tak ważna więc ramu mogę zainstalować nawet 2GB
> Pytanie pozostaje otwarte czym to zrobić???

W takim razie zwracam honor i przepraszam :-)

Wydaje mi się, że jedynym wyjściem będzie nagranie materiału np.
programem AudaCity w formacie mp3 i dopiero na wypalenie na płytkach.
Opcja "multiple recorders" jest dostępna w Nero, ale oczywiście problemem
byłoby podłączeniem 5-ciu napędów (problem w sensie czy DMA wydoli).

--
#_Palomino 1700+ ;  KT7H+ Gigabyte_#