problem z plikami office po upgradzie z win98 do winXP?

Autor: Ryś <r-y-s_at_p2.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 15:43:01 MET

witam,
mam taki problem:
mam komputer z win 98,
musiałem na nim zainstalować xp.
kupiłem oemowe xp z SP2
ale okazało się, że nie umie ono zrbic upgrade'u.
więc,
zainstalowałem xp na drugiej partycji.
i mam teraz 2 systemy 98 i xp - oba na FAT32.

skopiowałem dokumenty MS-office'a z partycji z win98 na partycję z winXP.

i problem jest taki, że jak otwieram execel xls'a z partycji z winXP, to
pokazuje alert, że ten plik jest już uzywany przez uzytkownika user....
word robi to samo - przy otworzeniu doc'a pokazuje alrt, że plik ten jest
juz otwarty.

co ciekawe, jeśli otwieram ten sam plik z partycji win98 to nie pokazuje
tego alertu...

nawet jak skopiuję tan plik na dyskietkę, to otworzony z dyskietki nie
sprawia problemów.

oglądałem atrybuty tych plików pod Total Commanderem, ale nic nie jest
włączone...

co może byc przyczyną? i jak sobie z tym poradzic???

proszę o pomoc.
Rysio