Jak sprawdzic wersje.

Autor: marcin <marcin_at_invalid.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 09:55:05 MET

Witam,

jedna firma poprosila o opieke nad siecia. Jest tam serwer 2003. Pytanko mam
takie: gosc ma licencje na Small Business Server 2003, a ja nie bardzo widze
tam aby small business byl zainstalowany. Wyglada mi to na pelna wersje. Gdy
dam wlasciwosci komputera to jest napis Microsoft Windows Server 2003
Standard Edition. Takze logo podczas startu oraz pasek logowanie nie ma
zadnych informacji o tym, ze to jest small business. Czy jest jakas inna
metoda sprawdzenia i upewnienia sie co do wersji serwerowej?

pozdrawiam
maniek