Re: Bezpieczeństwo hibernacji

Autor: Jazz <jazz_at_pl.invalid>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 09:17:54 MET

On Mon, 09 Jan 2006 22:03:58 +0100, dziobu wrote:

> [...]

Bardzo zabawne :-/

> Hasło jest po to żeby nikt niepowołany nie skorzystał z komputera. A jak
> wiadomo, złośliwość rzeczy martwych jest okrutna i o hasło się nie
> zapyta właśnie gdy takowa osoba do niego siądzie ;)

No właśnie. Jak dla mnie to jest poważna luka w zabezpieczeniach. Tylko, że
znając życie nikomu się nic podobnego nie zdarzyło. Ja zawsze tak mam ;-)

> Do pytającego:
> ustaw żeby BIOS pytał o hasło (zakladam że hasło na ustawienia juz masz
> bo inaczej to nie mialoby sensu ;))

Ale ja nie chcę blokować dostępu do kompa pozostałym użytkownikom, chcę
tylko, żeby się grzecznie logowali na swoje konta zwykłych userów.

--
Jazz
http://zywienie.tk/