Czy można jednocześnie nagrywać kilka CD

Autor: Marek P <marekp_at_ata.com.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 22:16:14 MET

Jak w temacie, jeśli tak to jak to zrobić - jakim programem, może coś
takiego istnieje.
Dokładniej chodzi mi o to aby nagrywać jednocześnie np 5 CD z zewnętrznego
żródła sygnału.
Wyobrażam sobie to w ten sposób, że montuje we wspólnej obudowie 5
nagrywarek i nagrywam na 'żywo'
np. jakiś wykład, a po wykładzie chciałbym rozdać uczestnikom płyty CD.
Nie mam czasu kopiować po wykładzie płyt.
 Chodzi mi tylko i wyłącznie o audio.
Może ma takie możliwości Windows Media Center?
ZA wszystkie uwagi i porady z góry dziękuję.
Pozdrawiam.