XP Pro pudełkowe a OEM

Autor: Gajowy Marucha <maras42_at_nie.spamuj.cieciu.wp.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 20:19:37 MET

Jakie tak na dobrą sprawę są różnice między nimi?
Na razie z niuchania po necie wyszukałem, że OEM pozwala na sześciokrotną
zmianę sprzętu w ramach jednego klucza rejestracyjnego, i wesołą historyjkę
o użytkowniku, któremu jednego i tego samego procka AMD przy zmianie
taktowania XP rozpoznał jako nowy procesor.
A, i nie wiem czy dobrze zrozumiałem, że instalując OEM na złożonym przez
siebie kompie jestem "w prawie".

Czekam na odzew :)

--
"Herbata to do lepszego świata jest bilet"
Wg testu cyprysa jestem w 67% szary ;-)