Re: Jak podzielić dysk na pół

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 14:57:18 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:181pbx56ayjt9$.1p9zz21myjj2k$.dlg@40tude.net...

> Echm, a gdzie pisałem o FAT32 :) ? FAT != FAT32 :)

Rozmawialiśmy o formatowaniu jednej z dwóch dużych partycji, czy tak?
Nie takich o wielkości do 2 GB, tylko pod dane albo pod system.
Napisałeś, że wolisz FAT, bo jak dysk podepniesz np. do innego systemu
NT4 to możesz z nim wymieniać dane. No to się zapytowywuję - jak chcesz
je wymieniać, skoro spośród różnych FAT-ów dużą partycję można założyć
jedynie w FAT32? :-)

> Serio? I WinNT radośnie każdego pendrive zobaczy :) ?

Zobaczy. Serio. Ja w każdym systemie NT4 instaluję darmowe sterowniki
USB i widzi wszystko: peny, dyski hdd i napędy optyczne, myszki USB i
czytniki kart flash.... jedyną wadą jest brak obsługi USB 2.0, niestety.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/