Re: Ma³y problem z IE...

Autor: Piotr Palusiñski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 19:08:39 MET

U¿ytkownik "Hydro" <h20@irc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dpoub0$g1e$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam!
> Zainstalowa³em sobie IE6.0 po reinstalacji systemu z p³ytki dostawcy
> innego oprogramowania. Informacje z TITLE ju¿ uda³o mi siê usun±æ ale
> nie mogê przywróciæ normalnego wygl±du, tzn. mam logo Insert zamiast
> IE :) i do tego mam jak±¶ grafikê w tle pasków menu... jak siê tego
> pozbyæ?
>
> Próba reinstalacji nowego nic nie da³a... :(

Uruchom edytor Rejestru i dokonaj modyfikacji klucza :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar
HKEY_USERS\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar
*W prawym oknie usun wpisy* :
BackBitmap = np. C:\jaks sciezka\Bitmaps\tubular.bmp
BackBitmapIE5 = j.w. usun
BigBitmap = j.w. usun
BrandBitmap= j.w. usun
SmallBitmap= j.w. usun
SmBrandBitmap= j.w. usun

--
Piotr Palusiñski [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec róznicy