Re: Max. rozwijanie okien w IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 23:01:18 MET

Użytkownik "jezada" <jezada@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dpjmuv$f2n$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witanko;
>
> Nagle i nie wiadomo dlaczego IE rozwija mi maksymalnie okna.
> Nawet te "wyskakujące" na które ma pozwolenie.. co się porobiło?!..
> Byłaby jakaś dźwięczność za podpowiedź...

Wejdź do rejestru,
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
usun wpis w prawym oknie "Window_Placement"
Restart kompa, teraz po zaladowaniu otworz IE (beda okienka male),Trzymaj
shift i rozciagaj okno na wszystkie strony do ulubionego rozmiaru, klinij na
linku
otworz w nowym oknie i tez rozciag, mozesz dalej klikac i tak rozciagac.
Jak skonczysz to zwolnij Shift i zamknij IE.
Wejdz do opcji folderow >widok >zaptasz zapamietaj wyswietlanie ...,
zastosuj.
Możesz również wylaczyc otwieranie na full:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
Ciag "FullScreen" zmienic z "yes" na wartosc "no"
oraz
HKEY_CURRENT_USER\Console
"FullScreen"= zmień na 0

lub IE New Window Maximizer - http://www.jiisoft.com/

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy