Re: Defragmentator dysków - alternatywa?

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 15:32:58 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Alternatywa jest - mnie całkowicie wystarcza codzienne uruchamianie w
> Zaplanowanych Zadaniach prostego programiku contig.exe z
> http://www.sysinternals.com .

Contig v1.52
Wish you could quickly defragment your frequently used files? Use Contig
to optimize individual files, or to create new files that are contiguous.

Czy ja dobrze rozumiem - on potrafi defragmentować pojedyńcze pliki?
Jaki masz dysk, jaki system plików i ile zajmuje temu programowi
zdefragmentowanie całego dysku?

INNY