usuwanie nieusuwalnego

Autor: musta <mustUSUNTOfa8_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 10:20:04 MET

Czesc

Mam problem w XP z Alcochol 120%. Nie moge go odinstalowac do konca. W
"Dodaj usun programy" widze program ale nie ma pod nim tego przycisku
"Usun/zmien" - wszedzie indziej jest a tu nie ma.

W "programy" mam grupe Alcochol 120% ale jest w niej tylko Uninstal ktory po
uruchominiu zglasza blad ze nie moze uzyskac dostepu do pliku i tu podaje
urywek sciezki na pulpit ale bez podania pliku. Mam na mysli rzeczywisty
urywek bo poczatku sciezki tez nie podaje.

Dodam dla ulatwienia ze proba ponownej instalacji sie nie udaje bo pisze mi
zebym odinstalowal najpierw stara wersje a tu patrz punkt 1.

Da sie cos z tym zrobic?

musta