Re: Uprawnienia dla plików i katalogów

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 23:21:39 MET

> Zapomniałem podać, że dotyczy to WinXP Professional

Baza to jeden plik?
Jeśli tak to:
Do katalogu: Read/execute, list contents, write
Dla pliku: read, write

Wojtek
PS. nie mam XP prof, sprawdzałem na Home z XPFSE:
jako admin katalog tworzę folder test, w katalogu jakiś plik,
uprawnienia jw dla usera test.
User test może zaglądać do folderu, otwierać plik, modufikować
zawartość, zapisać zmiany, nie może skasować folderu ani pliku.