Re: udostępnianie plików i drukarek

Autor: Marcin <mziel-NOSPAM_at_szczecin.home.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 23:32:43 MET

Użytkownik "RDS" napisał w wiadomości
> Na kompie z WinXP:
> 1. Polaczenie
> Lokalne/Wlasciwosci/TCPIP/Wlasciwosci/Zaawansowane/WINS/Wlacz system
> NetBios przez TCPIP
> 2. Panel sterowania/Narzedzia administracyjne/uslugi/Przegladarka
> komputera/wlaczone - automatycznie

To już dawno zrobiłem, zanim jeszcze tu napisałem. Ale znalazłem już
rozwiazanie. Podam je poniżej, może komuś się przyda.
Trzeba było lekko zmodyfikować rejestr: zmienić wartość z 1 na 0 w kluczu
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa\RestrictAnonymous
Dziwne, ale żaden kreator udostępniania i sieci a także inne zewnętrzne
programy-menadżery udostępniania, nie zmieniły tego wpisu.
Dzięki za zainteresowanie.

Marcin